موراتا: در رئال مادرید می مانم؛سعی کردم ایسکو را برای آمدن به رئال متقاعد کنم

موراتا: در رئال مادرید می مانم؛سعی کردم ایسکو را برای آمدن به رئال متقاعد کنم

آلوارو موراتا، ستاره جوان باشگاه رئال مادرید اعلام کرده که بعد از برد تیم ملی اسپانیا مقابل ایتالیا در فینال رقابت های اروپایی زیر 21 ساله ها،  فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال برای تبریک گفتن با او تماس گرفته و همین تماس کافی بوده تا او اعلام کند تا در آینده او را با پیراهن رئال مادرید خواهیم دید.

فصل گذشته این بازیکن 20 ساله تنها 581 دقیقه زیر نظر ژوزه مورینیو بازی کرد که در مجموع برابر با 15 بازی بود.دراین میان نگرانی هایی وجود داشت که او ممکن است برای حضورپررنگ تر در زمین مسابقه، از رئال مادرید جدا شود.

او بعد از قهرمانی با تیم ملی اسپانیا در رقابتهای اروپایی زیر 21 ساله ها به خبرنگاران گفت:« برای حضور در ترکیب رئال مادرید می جنگم. مسئولان رئال واقعا از من راضی هستند. من با رئیس رئال مادرید تماس گرفتم و او به من گفت که فصل آینده در رئال مادرید خواهم ماند.او ازعملکرد من واقعا راضی است.»

او در مورد عملکرد تیم زیر21 ساله اسپانیا در رقابت های اروپایی گفت:« ما به عنوان تیمی منسجم گام به این رقابتها گذاشتیم و به همین خاطر هم بود که به قهرمانی رسیدیم.من خوشحالم.ولی این موفقیت گروه ماست و همه در آن نقش داشتند.»

موراتا در ادامه به این نکته اشاره کرد که با ایسکو صحبت کرده تا او با پیوستن به رئال مادرید فصل بعد او را همراهی کند.او گفت:« سعی می کنم تا ایسکو را متقاعد کنم که به رئال بیاید. شنیده می شود که تیاگو هم درخواستهایی را دریافت کرده و همین کافی است تا او برای جدایی از بارسا به فکر ببرد»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 29 خرداد 1392 ا 23:7 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.